7 Kasım 2008 Cuma

Bilgilendirme...

Buradan yazmış olayım, bilgilendirme olsun hem:

Voltron isteyen varsa, dağıtmıyorum malesef.
akuma_blade'in düşmanca tavırları, özellikle başlık açarak insanlara beni hedef göstermesinin ardında, çok iyi bildiği ama birilerini yönlendirdiği gibi, o seriyi dağıtmayacağım. En azından çok ekstrem bir pozisyon olmadıkça.

Saber Rider And The Star Sheriffs internet sorunumdan dolayı paylaşıma koyulamadı.

Chi's Sweet Home serisi 104 bölüm olarak çevirisi bitti, dosyaları birleştiremiyorum şehir dışında olduğum için. Eve döndüğümde zaman bulursam hepsini paketleyeceğim.

Black Blood Brothers kontrolleri devam ediyor. Sodakazam'dan karaoke gelene kadar bitirmeyi umuyorum.

Golden Boy projesi ANF ile ortak hazırlanıyor. Yakın zamanda onu da bitiririz.

Candy Boy çevirileri bitti, onların da yerleştirilmesi lazım. Şehire döndüğümde ancak.

Devil May Cry altyazıları duruyor elimde -teşekkürler Qpax- ama zaman bulup ayarlayamadım. 1080p yapan olmadığı için şımardım o konuda galiba, elimden çıkartacağım ama, merak olmasın.

Interstella 5555 nete konulmadı. Evde internet sorunu gene.

Iron Virgin Jun çevirisi bitmiş halde adaptörü bozuk sabit diskte duruyor. Bir adaptör bulunması gerekli.

Evangelion filmi için beklemedeyim. Tam emin değilim çevireceğimden ama istiyorum da.

Macross Zero zamanla yapılacak.

Zaion: I Wish You Were Here çevirilerine başladım. DVD'lerden hazırlıyorum.

Toki-Den bütün OVA'lar toplanıp paket olana kadar bekleyecek. Hokuto No Ken OVA paketi olsun istedim.

2 yorum:

Unknown dedi ki...

umarım en kısa sürede net sorununu halledersin acıklamayı da gördükten sonra net sorununu da cozersen güzel bir güncelleme bekliyor bizi ne diyeyim kolay gelsin beklemedeyim :D

TR Heroes dedi ki...

Net sorunum şu ki, evde interneti kullanan kişi sayısı 4, ama hat yetersiz. ADSL olduğundan dolayı, dosyaları bir yere göndermeye kalkarsam upload doluyor ve net kilitleniyor.
Ev ahalisi ortadan kalktığında, sakince bir güncelleme yapacağım tabi ki.
O arada da bir sürü seri çıkartılmış olur umarım. Zaten şimdiden 3, 4 tane yollanması gereken yapım oldu sanırım.