10 Haziran 2008 Salı

Golden Boy ve Açıklama

Golden Boy ilk bölüm bitti. Üçlü iki paket halinde yayınlayacağım için henüz kısayollarını vermiyorum. Birkaç gün içinde ilk paketi hazırlamış olurum.
Hazır iki film çevriliyorken, ben de Golden Boy ve Toki'ye başladım. Bir yandan da Chi ve Candy Boy ilerliyor.
Film ve diziler konusunda ayrılmış olduk böylece.
Kontroller genelde fazla zaman almaya başladı biraz da. Salak Amerikan firmaları altyazılarla seslendirmeyi dengesiz topladıkları için bir sürü hata çıkıyor. Olmayan ve söylenmeyen kelimeler, amerikan espirisine dönüştürülmüş cümleler yüzünden kafam allak bullak oldu.

Açıklamaya gelirsek;
Birkaç kişi "Anketi boşa mı yaptın, neden seçtiklerimizi yapmıyorsun?" gibi bir soruyla geldi...
Sword of The Stranger'i bitirdim.
Evangelion Tuile tarafından çevriliyor.
Cobra için gereken dosyaları ironrose_can'dan alacağım.
Iron Virgin Jun Tuile tarafından çevriliyor.
Appleseed beklemede.
Bus Gamer ise başka bir grup tarafından listeye alındığından yapmama kararı aldım.

Appleseed'leri iptal edebilirim de, Bus Gamer konusunda biraz kalbim kırıldı aslında. Keşke haberleşseydik. Neyse...

Sonuç olarak anket sonuçları işlemeye devam ediyor. Araya girenler ve beklemenin getirdiği boşluktan faydalanarak hazırlananlar var. Yani "Neden yapmıyorsun?" diye bir soru yok... Yapıyoruz görüldüğü gibi.

Hiç yorum yok: